یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
۲ نفر

مهم‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را در برنامه «فیلم و گپ» باغ کتاب تهران ببینید و با حضور دوستان و منتقدان درباره‌اش گفت‌وگو کنید.

نقد فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، برنامه «فیلم و گپ» یکی از برنامه‌های باغ کتاب تهران است که در فصل تابستان شروع‌ شده و هر هفته چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در سالن شماره ۸ میزبان علاقه‌مندان به سینماست. سعید قطبی‌زاده، منتقد شناخته‌شده سینما، در این برنامه پس از نمایش فیلم، به‌نقد و بررسی آن می‌پردازد. این برنامه بر پایه تعامل تدارک دیده شده است و حاضران در برنامه می‌توانند نظرها یا سوالاتشان را درباره فیلم مطرح کنند.

در برنامه «فیلم و گپ» مهم‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما که قابل‌ بحث و جذاب برای مخاطبان باشد به نمایش گذاشته می‌شود. در انتخاب فیلم‌ها نیز به تنوع ژانر، زبان و ملیت توجه شده است.

 در بخش نقد و بررسی هم سعید قطبی‌زاده علاوه بر بحث تخصصی درباره خود اثر، راجع به جنبه‌های مختلف و اتفاقات جانبی فیلم، سینمای کشور سازنده و کلیات ژانر مورد نظر به بحث و گفت‌وگو می‌پردازد. علاقه‌مندان به حضور در برنامه «فیلم و گپ» می‌توانند هر هفته برای خرید آنلاین بلیت از طریق صفحه خرید بلیت فیلم و گپ در سایت رویدادهای باغ کتاب اقدام کنند.

کد خبر 692696

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha